Fondo Social Europeo

Xpande 2019

Emblema Unión Europea. Contratación Xestor Internacionalización

Dieta Coherente ha sido beneficiaria del Fondo Europeo de Desarrollo Regional cuyo objetivo es mejorar la competitividad de las Pymes y gracias al cual ha puesto en marcha un Plan de Marketing en Portugal durante el año 2019.

Para ello ha contado con el apoyo del Programa XPANDE de la Cámara de Comercio de Vigo

Xpande Digital 2019

Dieta Coherente ha sido beneficiaria del Fondo Europeo de Desarrollo Regional cuyo objetivo es mejorar la competitividad de las Pymes y gracias al cual ha
puesto en marcha un Plan de Marketing Digital Internacional con el objetivo de mejorar su posicionamiento online en mercados exteriores durante el año 2019.

Para ello ha contado con el apoyo del Programa XPANDE DIGITAL de la Cámara de Comercio de Vigo

Contratación xestor de internacionalización: (IG166.2016)

Operación cofinanciada pola Unión Europea                                                                      

Programa Operativo FSE Galicia 2014-2020

Contratación xestores de internacionalización: (IG166.2016)

 

Como apoio ao proceso de internacionalización da empresa, “AMAD PROMOCIÓN DE SALUD S.L.» ten axuda concedida polo IGAPE para a contratación dun xestor, ao abeiro da Convocatoria 2016 de axudas do IGAPE para a contratación de xestores de internacionalización , cofinanciadas polo Fondo Social Europeo no marco do Programa Operativo FSE de Galicia 2014-2020, e incluídas no Obxectivo Temático 08 de conseguir formación e un emprego de calidade.

Fondo Social Europeo, O FSE inviste no teu futuro.

Estas axudas teñen como obxectivo facilitar a adquisición de competencias profesionais en materia de internacionalización mediante prácticas en empresas ao mesmo tempo que se apoia as pemes galegas no seu proceso de internacionalización. O resultado que se pretende é que os profesionais sigan contratados tras a súa participación no programa na mesma empresa ou noutras grazas a experiencia práctica recibida.

PROYECTO COFINANCIADO POR EL IGAPE, XUNTA DE GALICIA Y EL FONDO SOCIAL EUROPEO DEL PROGRAMA OPERATIVO 2014-2020

Con el apoyo financiero del IGAPE, la XUNTA de Galicia y el FEDER hemos comenzado a explorar y trabajar nuevos mercados en Latinoamérica y con la ayuda de un xestor de internacionalización.
Desde aquí nos gustaría agradecer al Igape y a las instituciones europeas, la colaboración y ayuda prestada.

Como apoio ao proceso de internacionalización da empresa, AMAD PROMOCIÓN DE  SALUD S.L. ten axuda concedida polo IGAPE para a contratación dun xestor de internacionalización, ao abeiro da Convocatoria 2016 de axudas do IGAPE para a contratación de xestores de internacionalización , cofinanciadas polo Fondo Social Europeo no marco do Programa Operativo FSE de Galicia 2014-2020, e incluídas no Obxectivo Temático 08 de conseguir formación e un emprego de calidade.